شلام
نوشته شده توسط : آیسا

امروز ک رفته بودم نمایشگاه به خاطر تو هم دو تا کتاب خریدم تا بخونم.

مادر کافی و ریحانه بهشتی.

کتاب های دیگه هم تو ذهنم بود ولی نتونستم پیدا کنم.

یه کتابهای قصه ای بودن که برا هر فصل یه جلد مخصوص کتاب قصه بود که خیلی خوشگل بودن.

انشالله که اومدی و بزرگ شدی با هم میریم و برات کتاب میخریم.انشالله

دوستت دارم





:: موضوعات مرتبط: بهترین من , ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/aysa-283551.jpg
پسران تخس در تاریخ : 1390/2/17/6 - - گفته است :
باشه دیگه پشت سرهیچکی حرف نمیزنیم!حتی تو قصه ها ولی این داستانی که خوندید سانسور نکرده بود
از طرف بچه های تخس مُتَشَکِل شده از پونصدودوboyوبیست وچهارgirl


/commenting/avatars/avatar15.jpg
شهرام در تاریخ : 1390/2/16/5 - - گفته است :
سلام وبلاگ قشنگي داري آيسا خانوم فقط تا نصفشو تونستم بخونم ولي خوبه مرحبا.
به ما هم سر بزن :
http://accountants.loxblog.com
www.arzansara.vcn.ir

/commenting/avatars/avatar03.jpg
ali در تاریخ : 1390/2/16/5 - - گفته است :
سلامــــــــ
خوبیـــــــــ؟
1سر به من بزنی خوشحال میشمـــــ
رایستی لینکت کردمــــــ
قابل دونستی لینک کنـــ


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: